środa, 30 listopada 2011

To już rok!


          Rok temu napisałam pierwszy post na moim blogu. Była to decyzja spontaniczna i chyba pozytywna, kiedy tak sobie myślę o niej z perspektywy tych dwunastu miesięcy. Na początku entuzjazmowałam się ogromnie i moje pióro było aktywne każdego dnia. Bywały też miesiące zastoju, zwątpienia, braku ochoty czy po prostu najzwyczajniej w świecie tematy nie rwały się same do głowy. Ale prawie sto wpisów powstało. Niektóre z chęcią czytane i komentowane, niektóre mniej lub wcale. Taki los. Niemniej bardzo się cieszę, że blog cieszy się zainteresowaniem, że poznałam wielu wartych poznania ludzi i że mogłam dzielić się z nimi swoimi myślami.


10 komentarzy:

  1. Gratulacje, życzę kolejnych podróży i oczywiście późniejszych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z wypiekami na twarzy Cię czytam.
    I chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na kolejne sto postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto w ciągu roku to ładny wynik. A najważniejsze, że wpisy są nie tylko stosunkowo liczne, ale ciekawe. Hiszpania to temat bez końca, więc liczę na kolejne inspirujące historie. Pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zawsze komentuje, ale czytam z przyjemnoscią zawsze, prosze kontynuować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zawsze komentuję, ale zawsze czytam :)
    Życze kolejnych wielu lat bo masz dużo do powiedzenia i to ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wam wszystkim, że jesteście, czytacie, chociaż nie zawsze komentujecie. Ale ja przecież też komentuję tylko od czasu do czasu, bo czas przecież goni... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, bardzo spontaniczna :) Cieszę się, że tu wciąż jesteś i piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, Ty Pawle to wiesz najlepiej:) Chociaż paradoksalnie blog ograniczył nieco moje wojaże, to jednak dobrze, że powstał - haha:)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, blog karmi się twoimi komentarzami!
Un blog se alimenta de tus comentarios. ¡Haz uno!
A blog feeds on your comments. Make one!
Un blog nutre i tuoi commenti. Fare uno!
Un blog se nourrit de vos commentaires. Faites un!
Ένα blog τρέφεται με τα σχόλιά σας. Κάντε ένα!
Ein Blog füttert Ihre Kommentare. Machen Sie eins!
ბლოგის ით თქვენი კომენტარი. რათა ერთი!